Cenna wskazówka: archetypy

Coraz więcej osób jest zainteresowanych budowaniem marki osobistej. To naturalne, gdy prowadzi się działalność na własny rachunek jako blogger, dziennikarz, artysta, performer, sportowiec lub przedsiębiorca. Marka osobista pomaga wyróżnić się, ale jest także obietnicą powtarzalnej jakości świadczonych usług lub produkowanych wyrobów. Marketerzy już dość dawno zauważyli, że większość marek prowadzi na tyle przejrzystą politykę informacyjną, że wiadomo czego się po nich spodziewać. Jednym ze sprawdzonych narzędzi jest lista archetypów. Jest ich 12.

Archetypy – krótki opis  

archetypy 1

 

archetypy 2

 

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Public Relations. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s