Równia pochyła

4BIZ_Rownia_pochyla_05_2004_a4BIZ_Rownia_pochyla_05_2004_bKiedy czytam moje stare teksty opublikowane na łamach różnych czasopism, uświadamiam sobie jaka odpowiedzialność ciąży na autorze tekstu. Mianowicie tekst musi sam się bronić i być po prostu dobry. Nawet po latach.

Dziś wpadł mi do ręki artykuł opublikowany 10 lat temu na łamach 4BIZ, czasopisma marketingowego, które było bardzo krótko na rynku. Pisałam o menedżerach. I choć wówczas nie użyłam określenia „pokolenie X i Y”, to jak najbardziej opisałam różnice w zachowaniach ówczesnych 30-40 latków oraz 20-kilkulatków.

Zapraszam do lektury i do komentowania!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Employer Branding, Personal Branding, publikacje, Warto przeczytać i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

